پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251283
پاسداري، يک رسالت است و هدف آن حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است
تاریخ انتشار : 1400/12/15 10:10:59
نمایش : 748
جانشين ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت:پاسداري، يک رسالت است و هدف آن حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در ايران و همچنين پاسداري واقعي، قيام خونين کربلا در صدر اسلام به رهبري آقا ابا عبدالحسين (ع) و زنده نگه‌داشتن ارزش‌هاي اسلامي است.
عليرضا عربي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار به مناسبت گراميداشت ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار گفت: نام‌گذاري زادروز باسعادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به‌عنوان روز پاسدار توسط بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) نشان از تدبير حکيمانه آن فرزانه دوران و تکريم فضيلت‌ها و ويژگي‌هاي اين نهاد مقدس و بيانگر اين حقيقت است که فرزندان غيور ملت در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همواره در تمامي صحنه حساس و سرنوشت‌ساز کشور حضوري به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند.
 
وي به فلسفه نام‌گذاري اين روز اشاره داشت و افزود: سپاه، نهادي براي پياده کردن اهداف و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي است و نام‌گذاري سال روز ولادت سالار شهيدان به نام روز پاسدار از اين رو است که سپاه آرماني بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهباني از نظام و حکومتي است که بر اساس اسلام ناب محمدي (ص) برپاشده و دامنه‌ي اين آرمان تا زمان حکومت عدل جهاني امام مهدي «عج» نيز گسترده است.  
 
وي تصريح کرد: پاسداري، يک رسالت است و هدف آن حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در ايران و همچنين پاسداري واقعي، قيام خونين کربلا در صدر اسلام به رهبري آقا ابا عبدالحسين (ع) و زنده نگه‌داشتن ارزش‌هاي اسلامي است.

عربي بيان داشت: پاسداران همواره انقلابي زيستن و انقلابي ماندن را راهبرد مستمر خود مي‌دانند و با ايمان و عمل انقلابي و هوشمندي مثال‌زدني در تمامي زمان‌ها و مکان‌ها تحت منويات و رهنمودهاي امامين انقلاب اسلامي هيچ‌گاه اجازه نداده‌اند هويت انقلابي و معنوي آنان از مسير اصلي و راستين منحرف شود و آسيب ببيند و به فضل الهي از اين پس هم در خط دفاع از انقلاب و پاسخ به نيازهاي مردم و کشور استوار خواهند بود.
وي تأکيد کرد: سپاه و بسيج به‌عنوان حافظان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامي به دليل وظايفي که به آن‌ها محول شده است، بايد از بصيرت، قدرت تشخيص و توانمندي روحي و جسمي بالاتري برخوردار باشند.
 
عربي در ادامه گفت: سپاه نقش خود را در حوادث مختلف به‌خوبي نشان داده و امروز به همين دليل دشمنان از سپاه و نيروهاي مسلح ما مي‌ترسند و از دست سپاه عصباني هستند.
 
وي با تأکيد به اينکه نمي‌توان به دشمن خوش‌بين بود، افزود: سپاه در برابر دشمن ترديد و ترس ندارد، بر اساس آموزه‌هاي قرآني خوش‌بيني به دشمن خطا است و  مذاکره را عاملي براي نفوذ دشمن مي‌داند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html